Tarieven

Informatie over de tarieven

Wij proberen wat betreft de zorgverzekeringen altijd zo goed mogelijk met u mee te denken. Wij kennen echter niet alle regels van elke zorgverzekering. Zorg er daarom zelf voor dat u goed geïnformeerd bent.  

Tarieven

Heeft u behandelingen nodig en wilt u graag goed voorbereid zijn op de kosten hiervan? Wij kunnen tijdens een controle of intakegesprek een behandelplan met offerte voor u op maat maken. Al onze rekeningen worden geregeld door Infomedics. Als u uw rekening niet in één keer kunt betalen, kunt u bij Infomedics een betalingsregeling aanvragen.

Wij werken net als andere tandartspraktijken met wettelijk vastgestelde tarieven door de Nederlandse Zorgautoriteit. Wilt u weten hoeveel u zelf moet betalen bij een behandeling? Informeer dan bij uw eigen zorgverzekeraar, zij kunnen samen met u bekijken hoe u verzekerd bent en wat er voor u vergoed wordt.
Wij proberen wat betreft de zorgverzekeringen altijd zo goed mogelijk met u mee te denken. Wij kennen echter niet alle regels van elke zorgverzekering. Zorg er daarom zelf voor dat u goed geïnformeerd bent. 

Kijk dus altijd goed naar wat een verzekeraar vergoed voordat u een verzekering afsluit. U kunt dit doen door te kijken naar welke “codes” worden vergoed en voor hoeveel procent. Kijk ook naar de uitzonderingen van uw verzekering. Soms vergoedt uw verzekeraar geen orthodontie of moeten voor bepaalde behandelingen een machtiging aan worden gevraagd door de behandelaar.

Afspraak Annuleren/wijzigen

Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij erop dat u deze afspraak nakomt. Mocht u onverhoopt de afspraak toch niet na kunnen komen, verzoeken wij u dit tenminste 24 uur van tevoren te af te zeggen of te wijzigen. Wanneer u niet op tijd uw afspraak wijzigt, niet op uw afspraak verschijnt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer plaats kan vinden, kunnen wij de kosten van de verloren tijd bij u in rekening brengen.
Het afzeggen van uw afspraak kan telefonisch of per e-mail. Hiervoor geldt ook tot maximaal 24 uur van tevoren. Afspraken die op maandag vallen kunnen tot vrijdag 12.00 telefonisch worden gewijzigd.

Uiteraard kan het voorkomen dat u wegens ziekte niet bij ons aanwezig kunt zijn op uw geplande afspraak. Wij verzoeken u dan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan zowel via telefoon als via de email. Wanneer u ‘s morgens pas verneemt dat u ziek bent, kunt u om 9:00 telefonisch contact met ons opnemen om de afspraak te annuleren. Wanneer u dit later doet, kunnen ook hier kosten aan verbonden zijn. U kunt ook een afspraakherinnering van ons ontvangen per email. Dit is een extra service die wij verlenen waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. Mocht het een keer voorkomen dat u geen herinnering van ons ontvangt, betekent dit niet dat uw afspraak niet door zou gaan. Wij gaan er vanuit dat wanneer u een afspraak met ons maakt, u dit zelf in de gaten houdt! U kunt ons bereiken op telnr: 050-5777944 (keuzemenu optie 1) of op dijkstrattl@gmail.com
Een nieuw kunstgebid

Wij adviseren een nieuwe gebitsprothese wanneer uw huidige gebitsprothese

1Wat zijn implantaten
2Zwarte randjes vertoont
3Scheuren vertoont
4Breekt
5Er veel voedsel onder komt
6Blaren/pijn veroorzaakt